Inteligentne urządzenia w Twoim domu

Infolinia: pn-czw. 9:00 - 18:00, pt. 9:00 - 17:00 |   (22) 877-77-77 877-77-78 801-011-977
Kategorie
Koszyk
Koszyk
Koszyk

Dodano produkt do koszyka

Formy płatności

W naszym sklepie możliwe są następujące formy płatności:

 

 

  • Przelewem na konto: po wybraniu tej formy płatności w koszyku otrzymasz drogą e-mailową numer konta na który należy wpłacić pieniądze podając w tytule przelewu numer zamówienia. Wysyłki dokonujemy dopiero w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Nie wysyłamy i nie wydajemy towaru na podstawie potwierdzenia wpłaty. Ta forma płatności nie jest obciążona dodatkowymi opłatami.

 

  • Przy odbiorze za pobraniem: zapłata kurierowi gotówką przy odbiorze zamówienia lub w kasie punktu odbioru osobistego. W wybranych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do dodatkowej weryfikacji zamówienia. Ta forma płatności jest obciążona opłatą w wysokości 9,99 zł.

 

  • Przelewem za pośrednictwem serwisu Autopay: po złożeniu zamówienia w sklepie i wybraniu formy płatności dotpay zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę dotpay.pl w celu dokonania płatności. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Autotpay S.A.,  żadne informacje dotyczące danych klienta czy numerów kart płatniczych nie są przekazywane do sklepu. Z chwilą potwierdzenia dokonania płatności zamówienie jest przekazywane do realizacji. W przypadku nieudanej autoryzacji prosimy o kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy w celu dokonania zmiany formy płatności w zamówieniu. 

 

  • Przelewem za pośrednictwem serwisu przelewy24.pl: po złożeniu zamówienia w sklepie zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę serwisu przelewy24.pl w celu dokonania płatności. Bezpiecznej autoryzacji dokonuje firma przelewy24.pl, a żadne dane dotyczące karty płatniczej nie są przekazywane do sklepu. Z chwilą potwierdzenia dokonania płatności, zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki. W przypadku nieudanej autoryzacji prosimy o kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy w celu dokonania zmiany formy płatności w zamówieniu. 

 

  • Przelewem za pośrednictwem serwisu PayPal: po złożeniu zamówienia w sklepie zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę serwisu PayPal w celu dokonania płatności. Bezpiecznej autoryzacji dokonuje firma PayPal a żadne dane dotyczące karty płatniczej nie są przekazywane do sklepu. Z chwilą potwierdzenia dokonania płatności, zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki. W przypadku nieudanej autoryzacji prosimy o kontakt z nami poprzez  formularz kontaktowy w celu dokonania zmiany formy płatności w zamówieniu.

 

  • Płatność kartą płatniczą w punkcie odbioru: po wybraniu tej formy płatności w koszyku będziesz mógł zapłacić kartą płatniczą w naszym punkcie odbioru. Ta forma płatności jest obciążona opłatą w wysokości 1,9 % od transakcji. Podczas składania zamówienia system automatycznie doliczy prowizję.

 

  • Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
    Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.

 

  • Raty Santander Consumer Bank S.A.: po wybraniu tej formy płatności skontaktuje się z Tobą nasz doradca kredytowy w celu dokonania formalności związanych z kredytem. W każdej chwili możesz skontaktować się z doradcą pod numerem tel. (22) 266 86 10.



Zakupy na eRaty Santander Consumer Bank S.A.

 

1. eRATY Santander Consumer Bank S.A. 

 

Procedura zakupów:

krok pierwszy - wybierz towar Wybierz towar oraz formę płatności
Wybierz towary i dodaj je do koszyka, a jako formę płatności - płatność ratalna w systemie e-Raty Santander Consumer Bank S.A. Wypełnienie wniosku nastąpi w kolejnym kroku.
krok drugi - oblicz ratę Oblicz wysokość raty
W symulatorze rat wybierz najkorzystniejszy dla Ciebie okres kredytowania i ewentualną wpłatę własną1

1Dokonanie wpłaty własnej następuje na zasadach uzgodnionych z e-sklepem, np. poprzez wpłatę na rachunek bankowy e-sklepu - o szczegóły pytaj w e-sklepie.
krok trzeci - kontakt z konsultantem Czekaj na kontakt konsultanta
Na podany w czasie zakupu adres e-mail otrzymasz potwierdzenie przyjęcia przez e-sklep do realizacji Twojego zamówienia. Następnie skontaktuje się z Tobą nasz doradca kredytowy i po ustaleniu i potwierdzeniu warunków kredytu wyśle do Ciebie link z wnioskiem kredytowym. Po wypełnieniu i wysłaniu wniosku kredytowego otrzymamy informację o przyznaniu kredytu - przygotuj dowód osobisty
Podczas rozmowy telefonicznej konsultant przekaże Ci decyzję kredytową oraz informację o niezbędnych do otrzymania kredytu dokumentach.
krok czwarty - podpisz umowę Podpisz umowę kredytu
W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, w zależności od wybranego przez Ciebie sposobu zawarcia umowy:
  • Przelew – Bank udostępni Ci niezwłocznie do pobrania kompletną dokumentację kredytową w formie elektronicznej (plików PDF). Następnie, w celu weryfikacji tożsamości oraz przyjęcia Twojego oświadczenia woli o zawarciu umowy, realizujesz na rachunek Banku przelew na kwotę 1zł.
  • Kurier – Bank wyśle do Ciebie kurierem dwa egzemplarze umowy kredytu wraz z formularzem informacyjnym (w ciągu 24 godzin lub następnego dnia roboczego). Przed wydaniem przesyłki kurier poprosi Cię o okazanie dowodu osobistego oraz drugiego dokumentu (np. prawa jazdy, legitymacji ubezpieczeniowej lub emeryta/rencisty). Z otrzymaną dokumentacją postępuj zgodnie ze wskazaniami opisanymi w załączonym do niej liście - podpisz umowę, dołącz wymagane dokumenty, włóż do koperty, zaklej i przekaż kurierowi.
Zapoznaj się z ważnymi dokumentami
krok piąty - dostawa towaru Dostawa towaru
Po otrzymaniu przez Santander Consumer Bank zaakceptowanej (Przelew) i podpisanej (Kurier) umowy o kredyt i pozytywnej weryfikacji dokumentów, powiadomimy e-sklep o możliwości realizacji zamówienia towaru.
Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia dostawy zakupionego towaru.

Jak kupić na raty...

 

Do kogo mogę skierować pytanie dotyczące rat w AGDSMART.pl?

Pytania prosimy kierować na skrzynkę e-mail sprzedaz@agdsmart.pl lub bezpośrednio na numer telefonu +48228777777, 8777778 lub na infolinię 0 801 011 977 w godzinach pracy serwisu. Zapraszamy!

 

Aktualność cen na stronie

Wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych AGDSMART.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT oraz opłatę KGO (koszt gospodarowania odpadami)

Negocjowanie cen

Nasz profesjonalny zespół dokłada wszelkich starań, aby zapewnić Państwu możliwie najniższe ceny na rynku. Nie mamy możliwości zaoferowania żadnych dodatkowych zniżek czy rabatów. Wszystkie podane na naszej stronie ceny są ostateczne i nie podlegają negocjacji.

Dodatkowy rabat 2% mogą Państwo uzyskać nabywając jeden z naszych portfeli korzyści: złoty lub srebrny. O szczegóły prosimy pytać naszych doradców.

Faktury VAT

Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT według danych podanych w zamówieniu. Faktura jest dołączana do przesyłki. Jeśli zauważysz brak faktury prosimy zgłoś ten fakt do naszego działu handlowego za pośrednictwem formularza kontaktowego. Zgłaszając prosimy o podanie numeru zamówienia lub danych z zamówienia - imię, nazwisko lub nazwę firmy. Doślemy fakturę w formie elektronicznej najszybciej jak to możliwe.

Faktury proforma

Fakturę proforma możesz pobrać po zalogowaniu się na konto w naszym serwisie.

Jeśli jednak złożyłeś zamówienie bez zakładania konta w naszym serwisie a potrzebujesz faktury proforma - zgłoś ten fakt za pośrednictwem formularza kontaktowego podając numer zamówienia. Wtedy nasi konsultanci doślą fakturę proforma.

Firma

AGD SMART Wysokińscy Sp.J.
ul. Sławęcińska 8, Macierzysz
05-850 Ożarów Mazowiecki

Infolinia:
Pon. - Czw.: 9:00 - 18:00
Pt.:             9:00 - 17:00

(22) 877 77 77, (22) 877 77 78, 0 801 011 977
e-mail: sprzedaz@agdsmart.pl

Dział importu:
tel: +48 604 509 100
e-mail: piotr@agdsmart.pl

Dział exportu:
WhatsApp i tel.  +48 575 706 200
e-mail: galina.sorochuk@agdsmart.pl halyna.pogroszewska@agdsmart.pl

Kontakt dla firm:
tel: +48 533 100 058
e-mail: krzysztof.szewczyk@agdsmart.pl

Dział Allegro:
tel: +48 577 338 433
e-mail: damian.kozlowski@agdsmart.pl 

Dział marketingu:
e-mail: marketing.agdsmart@gmail.com

Dział Logistyki:
tel: +48 690 029 801
e-mail: logistyka@agdsmart.pl

Magazyn

Pon. - Pt.: 09:00 – 17:00